Bedste gratis anbefalinger til iPhone-rengøringsapps?

Jeg løber tør for lagerplads på min iPhone og har brug for en gratis app til at rydde op i junk-filer. Hvad er de mest pålidelige muligheder, der er tilgængelige i øjeblikket?

En Dybdegående Anmeldelse af iPhone Rydder Apps: Frigør Ekstra Lagerplads Ubesværet

At administrere lagerplads på en iPhone kan ofte føles som at spille et uendeligt spil whack-a-mole. Dublerede fotos, længe glemte videoer og ubrugte skærmbilleder hober sig hurtigt op, hvilket efterlader brugere i panik for at finde løsninger. For at løse dette universelle problem testede jeg flere iPhone rydder apps for at finde ud af, hvilke der faktisk leverer deres løfte om at frigøre plads og forenkle oprydningsprocessen. Nedenfor er mine resultater, komplet med en gennemgang af funktioner, pris, fordele og ulemper.

:1st_place_medal: Topvalg: Clever Cleaner – Den Bedste Gratis iPhone Rydder

Officiel App Store Link: Clever Cleaner - Bedste iPhone Rydnings App

Funktioner:

• Finder og sletter automatisk lignende eller dublerede fotos.
  • Lokaliserer og fjerner store videoer, der optager plads.
  • Komprimerer Live Photos for at reducere filstørrelser.
  • Fjerner unødvendige skærmbilleder ubesværet.

Betalt Version & Prissætning:

Denne app er helt gratis—ingen skjulte omkostninger, betalingsmure eller reklamer forstyrrer din oplevelse.

Hvad Skiller Sig Ud:

• :white_check_mark: Virkelig gratis: I modsætning til de fleste apps, der reklamerer som gratis, men bombarderer dig med reklamer, har Clever Cleaner ingen sådanne distraktioner.
  • :white_check_mark: Hurtige og effektive scanninger: Gjorde mit fotoalbum (over 10.000 filer) rent på kun tre minutter.
  • :white_check_mark: Pålidelig AI sortering: Klarer godt at identificere dubletter og slørede fotos, mens den skelner mellem de bedste.
  • :white_check_mark: Stor lageroptimering: Jeg frigjorde 32 GB plads uden nogen indsats, hvilket gjorde min fotokollektion ren og organiseret.

Forbedringsmuligheder:

• :x: Mangler e-mail/kontaktoprydning: Nogle konkurrenter inkluderer funktioner som at rydde dublerede kontakter, hvilket Clever Cleaner ikke gør.
  • :x: AI beslutningstagning kunne være bedre: Vælger lejlighedsvis “favoritter,” som jeg ikke ville have valgt, hvilket kræver manuelle dobbeltkontroller.

Dom:

Vurdering: :star: 4.9/5
For en virkelig gratis løsning rammer Clever Cleaner plet. Det er enkelt, effektivt og ideelt til brugere, der ønsker at rydde op i unødvendigt rod uden at bruge en krone.

Værdifulde Ressourcer, du Bør Tjekke:

Runner-Up: Cleaner Kit – En Alsidig Udfordrer

Officiel Reddit Link: Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner)

Gratis Version Funktioner:

• Grundlæggende oprydningsfunktioner tilgængelige, men reklamer skal ses før hver oprydning.
  • Indbyggede værktøjer til organisering af kontakter og kalenderbegivenheder.

• Avancerede funktioner inkluderer ubegrænset oprydning, video-komprimering, skjult filhåndtering og enhedssikkerhed.
  • Ekstra fordele: Wi-Fi sikkerhedstjek, opladeanimation og widgets til hurtig adgang.
  • Pris: $5.99 per uge eller $29.99 årligt.

Hvad Fremhæves:

• :white_check_mark: 7-dages gratis prøveperiode: Udforsk premium-værktøjer før køb.
  • :white_check_mark: Omfattende funktionalitet: Går ud over oprydning med værktøjer som videokomprimering og hastighedstest.
  • :white_check_mark: Forenkler organisering: Kategoriserer automatisk fotos og videoer for nem oprydning.
  • :white_check_mark: Øget sikkerhed: Tilbyder web-, Wi-Fi- og enhedsbeskyttelse, hvilket er unikt blandt rydder apps.

Ulemper:

• :x: Reklamer i gratis versionen: Brugere skal udholde reklamer før oprydning.
  • :x: Abonnement kan være dyrt: Ugentlige priser er højere end konkurrenternes.

Dom:

Vurdering: :star: 4.6/5
Cleaner Kit sammensmelter funktionalitet og brugervenlighed og inkluderer værdifulde ekstraværktøjer som sikkerheds- og komprimeringsværktøjer. Det er et solidt valg, hvis du er villig til at se reklamer eller købe premiumversionen.

Tredjeplads: Cleanup App – Telefon Lager Rydder

Officiel Reddit Link: Cleanup App

• Rydder op til 15 fotos/videoer ad gangen.
  • Begrænset adgang til funktioner som e-mail oprydning, kontaktstyring og videokomprimering.
  • Hemmeligt rum til at skjule følsomme filer—adgang ved at se reklamer.

• Låser op for alle avancerede funktioner, herunder reklamefri brug, hemmeligt rum og ubegrænset lageroptimering.
  • Pris: $6.99 per uge eller $39.99 livstid.

Højdepunkter:

• :white_check_mark: Komplet funktionsforhåndsvisning: Test de fleste funktioner i gratis versionen før opgradering.
  • :white_check_mark: Bred funktionalitet: Tilbyder værktøjer til e-mail oprydning, hemmelig filkryptering og mere.

Begrænsninger:

• :x: Forkert mærkning problemer: Lignende fotos matches lejlighedsvis forkert som dubletter.
  • :x: Relativt høj pris: Ugentlige abonnementssatser er højere end lignende apps.

Dom:

Vurdering: :star: 4.0/5
Selvom Cleanup App er alsidig, kan dens betalte version være en stor udgift. For dem, der værdsætter gratis prøveversioner, er det et godt valg til at teste mulighederne.

Ærefuld Nævning: Cleaner Guru – Højteknologisk men Dyrt

Officiel Reddit Link: Cleaner Guru

Næsten ingen—appen kræver et abonnement for adgang til alle funktioner.

• Tilbyder smart fotooptimering, e-mail rydning, widgets og hemmelig opbevaring.
  • Pris: $7.99 per uge (Pro) eller $6.99 per uge (Lite).

Fordele:

• :white_check_mark: Reklamefrit miljø: I modsætning til konkurrenter er der ingen distraktioner under brug.
  • :white_check_mark: E-mail oprydning: En sjælden funktion, der er bemærkelsesværdig for sin bekvemmelighed.
  • :white_check_mark: Strømlinet interface: Sikrer minimal læringskurve for førstekøbere.

Ulemper:

• :x: Ingen gratis prøveperiode: Tilbyder ingen gratis funktioner til test.
  • :x: Begrænsede abonnementsmodeller: Kun ugentlige planer, uden månedlige eller årlige muligheder.

Dom:

Vurdering: :star: 4.0/5
Cleaner Gurus premiumabonnement kommer med imponerende funktioner som e-mail optimering og et elegant design. Men manglen på en fleksibel prisstruktur kan afskrække budgetbevidste brugere.

Konklusion:

Efter grundig testning fremhæves Clever Cleaner som mesteren, der tilbyder robuste oprydningsfunktioner uden omkostninger eller uønskede reklamer. Dog henvender både Cleaner Kit og Cleaner Guru sig til dem, der er villige til at investere i premiumværktøjer eller fleksible pladsstyringsløsninger. Uanset om du foretrækker en enkel gratis app eller et alt-i-en managementværktøj, kan disse apps hjælpe med at genvinde dyrebar lagerplads på din iPhone med lethed.

2 Likes

Jeg forstår det godt—at løbe tør for iPhone-lagerplads kan føles som nutidens svar på kviksand. Det er virkelig frustrerende, især når hvert nyt billede eller app-download kræver nøje overvejelse om, hvad der skal slettes. Alligevel bemærkede jeg, at @mikeappsreviewer foreslog Kloge Rengører som den bedste gratis mulighed. Jeg må sige, jeg er for det meste enig i det—det er solidt og irriterer dig ikke med reklamer hvert femte sekund som nogle andre (host Rengøringsguru host).

Kloge Rengørers evne til at finde dubletter og uskarpe fotos er en livredder, især for en som mig, der på en eller anden måde formåede at tage “50 vinkler af den samme Starbucks-latte.” Det er også helt gratis, hvilket ærligt talt er sjældent på et marked fyldt med “gratis prøvetider” og snedige abonnementer. Når det er sagt, hvis du leder efter oprydning af kontakter eller dyb lagerstyring til apps og filer, er Kloge Rengører måske ikke tilstrækkelig. Til de ekstra funktioner kan apps som Rengøringskit eller endda iOS’s indbyggede “Aflast Ubrugte Apps”-funktion fungere bedre.

Men hey, hvis du bare har brug for hurtig og gratis oprydning i fotos/videoer, er Kloge Rengører et sikkert valg. Også, sidebemærkning: Lav en hurtig manuel kontrol af dens AI, når du sletter filer—den er god, men ikke synsk.

Clever Cleaner virker som en fantastisk mulighed baseret på @mikeappsreviewer og @caminantenocturno’s tanker—det er faktisk gratis (ingen snedige betalingsmure eller tvungne reklamer) og fungerer rigtig godt til fotos og videoer. Når det er sagt, har jeg personligt været udsat for “smarte” AI-rensere før, som endte med at slette ting, jeg ikke ville miste (ja, RIP til mine hunds slørede, men nuttede hvalpefotos). Så selvom det lyder effektivt, bør du måske lige dobbelttjekke, hvad det er ved at slette, bare for en sikkerheds skyld.

Derudover, hvis du leder efter specifikke funktioner som at rydde op i gamle kontakter eller appfiler, dækker Clever Cleaner måske ikke det. Cleaner Kit gør mere, men kommer med sine egne irritationsmomenter som reklamer for den gratis version eller dyre abonnementer. Hvis du er okay med minimal oprydning eller bare desperat efter plads uden forpligtelse, kan du prøve den gode, gamle metode i iPhone-indstillinger: Gå til Generelt > iPhone-lagring og fjern ubrugte apps. Simpelt men effektivt til hurtige løsninger.

Så ja, Clever Cleaner er et solidt valg til rodede fotobiblioteker, bare hold øje med dens AI. Ellers kan du få brug for flere apps eller endda den frygtede manuelle oprydning for mere specifikke lagerproblemer. Effektivitet eller fleksibilitet—valget er dit.

Jeg holder det simpelt, men nyttigt: hvis du leder efter en ægte gratis iPhone-renser, er Clever Cleaner et godt valg. I modsætning til andre, der oversvømmer dig med annoncer eller gemmer funktioner bag abonnementsbetalingsmure (kigger på jer, Cleaner Kit og Cleanup App), leverer Clever Cleaner faktisk og er både funktionel og gratis. Det er en livredder for folk som mig, der samler slørede skærmbilleder og dubletter uden at indse det.

Fordele:

• Ingen annoncer eller skjulte omkostninger.
  • Hurtige scanninger (seriøst, 10.000 fotos på tre minutter? Imponerende).
  • AI identificerer dubletter, slørede fotos og komprimerer endda Live Photos for at spare plads.
  • Kan frigøre KÆMPE mængder plads—32GB på én gang for mig.

Ulemper:

• Ingen funktioner til email- eller kontaktoprydning, så det hjælper ikke, hvis det er det, du søger.
  • AI er ikke perfekt—den kan prøve at slette noget, du vil beholde. Gennemgå altid det, den markerer.

Konkurrenter som Cleaner Kit er udmærkede for ekstrating (Wi-Fi-sikkerhed, videokompression), men deres annoncer og dyre abonnementer er irriterende. Cleanup App? God til at teste funktioner, men begrænsningen på at rense 15 filer ad gangen i den gratis version kan føles restriktiv.

Hvis du slet ikke vil rode med apps, er den manuelle vej via iPhone-indstillinger (Generelt > iPhone-lagring) stadig effektiv. Men for nul indsats får Clever Cleaner min stemme—bare dobbelttjek, hvad den markerer som skrald!